İstanbul Turu
Notice: Undefined index: level in /home/u8421094/voyelletour.com/v1/turdetay.php on line 171

İSTANBUL TURU

İstanbul, şarkılara, şiirlere, romanlara konu olmuş bir kültür ve tarih mozaiği... Dünyada eşi benzeri bulunmayan ve Avrupa ile Asya kıtaları üzerinde tarihi ve kültürel dokusuyla göz kamaştıran camiler, saraylar, parklar ve köşkler şehri İstanbul'u keşfetmek çok heyecanlı ve eğlenceli olacaktır.

İlk olarak yeni açılan Osmangazi köprüsünden geçerek İstanbul‘a varıyoruz. Çamlıca Tepesi'ne çıkıp muhteşem İstanbul manzarasında güzel bir kahvaltıyla başlıyoruz.

İlk rotamız olan Miniatürk, Türkiye'deki çeşitli yapıların maketlerinin sergilendiği 60.000 metrekareyle dünyanın en geniş alana kurulmuş minyatür parkıdır.

Buradan Panaroma'ya geçiyoruz. Burası Fatih Sultan Mehmet'in İstanbul'u fethedişini canlandırıldığı, top sesleri, Mehter Marşları ve at kişnemesi efektleri eşliğinde ilgiyie izleyeceğiniz panaromik bir müzedir.

Ardından Eyüp Sultan Türbesini ziyaret edip Pierre Lotti'ye cıkıyoruz. Manzara eşliğinde çayımızı içiyoruz. Yorgunluğumuzu azda olsa alıyor burası. Süleymaniye Camii'ne geçiyoruz. Gezimizi yaptıktan sonra burada serbest zaman veriyoruz. Taksim İstiklal Caddesine yürüyoruz buradan. Keyifli gezi sonrası , İstanbul'un eşsiz manzarasını görmek için boğazda tekne turumuzu yapıyoruz,sonrasında otele geçip istirahat ediyoruz.

Son sabahımızda, kahvaltımızı alıp son günümüzün gezisini yapıyoruz. Tarihi Yarımada'da, Ayasofya, Topkapı Sarayı, Yerebatan Sarnıcı, Sultanahmet Camii, Hipodrom'u gördükten sonra Sirkeci'ye kadar yürüyoruz, Mısır çarşısı, Eminönü, Galata Köprüsü'nü de gezip Sirkeci Garından Marmaray'a binip Ayrılık çeşmesi'ne gidiyoruz. Burdan da araçlarımıza binip dönüş yolumuza geçiyoruz.