Bozcaada - Asoss - Kazdağları
Notice: Undefined index: level in /home/u8421094/voyelletour.com/v1/turdetay.php on line 171

BOZCAADA - ASOSS - KAZDAĞLARI

Bozcada bu turumuzun ilk durağı olan Geyikli'den kalkan feribotlarla ilk olarak Bozcaada'ya geçiyoruz. Bozcada, Rum mahallesi ve Türk mahallesi olarak ikiye ayrılır.

özellikle Rum mahallesi çok şirin evlerle dolu. Adanın nostaljik havasını hissetmek için ara sokakları bol bol dolaşabilirsiniz. Sakin taştan sokaklarında yürürken fotoğraf çekebilir, adaya özel hediyelik eşyalardan satın alabilir, muhteşem şaraplarından tadabilirsiniz.

Adanın restoranlarında birbirinden leziz balık yemeklerini tadabilirsiniz.

Artık Assos'a geçme zamanı. İlk olarak Behramkale köyünü geziyoruz. Yol kenarlarındaki hediyelik eşya tezgahlarında dokuma satan Yörükleri göreceksiniz. Sonrasında kale'ye tırmandığınızda köyü tepeden görme şansımız olacak. Gün batımında Assos antik kentinin tadına doulmaz manzarasını izliyoruz. Antik kentin sembolü Athena Tapınağı, Midilli Adası'na bakan müthiş bir manzaraya sahip. Güneş denizden batmasa bile 2500 yıllık tapınağın ayaktaki son sütunlarının yarattığı atmosferi ve manzarası görülmeye değer. Buradan otelimize geçiyoruz. Deniz kıyısındaki otelimizde dinlenmeye çekiliyoruz.

Son günümüzde otelden kahvaltımızı yapıp  yola çıkıyoruz Sabah gezi rotamız Kazdağları oksijen dolu muhteşem havası başınızı döndürecek. Berrak dereler ve gürül gürül akan şelaleler size unutulmaz bir gezi deneyimi yaşatacak.Masallara konu olmuş bu dağın hikayesini dinlerken kendinizi farklı bir atmosferde bulacaksınız.

Buradan Ayvalık'a geçiyoruz. Şeytan sofrası, birbirinden önemli ve tarihi cami ve kiliseleri ile ufak ama kültür zenginliğimizin en yoğun yaşandığı bölgelerden biri.Ayvalık tostunu tatmadan dönmeyin deriz..