Bozcaada-Assos-Cunda
Notice: Undefined index: level in /home/u8421094/voyelletour.com/v1/turdetay.php on line 171

BOZCAADA-ASSOS-CUNDA

Değerli misafirlerimiz bu turumuzda gece saat 01:00 'de yola çıkıyoruz,rahat ve konforlu araçlarımızda ertesi sabaha merak ve heycanla cıktığımız yola sizlere gereken hizmeti sağlamak adına yolculuğumuza başlıyoruz.

Bozcada bu turumuzun ilk durağı olan Geyikli'den kalkan feribotlarla ilk olarak Bozcaada'ya geçiyoruz. Bozcada, Rum mahallesi ve Türk mahallesi olarak ikiye ayrılır.

özellikle Rum mahallesi çok şirin evlerle dolu. Adanın nostaljik havasını hissetmek için ara sokakları bol bol dolaşabilirsiniz. Sakin taştan sokaklarında yürürken fotoğraf çekebilir, adaya özel hediyelik eşyalardan satın alabilir, muhteşem şaraplarından tadabilirsiniz.

Adanın restoranlarında birbirinden leziz balık yemeklerini tadabilirsiniz.

Artık Assos'a geçme zamanı. İlk olarak Behramkale köyünü geziyoruz. Yol kenarlarındaki hediyelik eşya tezgahlarında dokuma satan Yörükleri göreceksiniz. Sonrasında kale'ye tırmandığınızda köyü tepeden görme şansımız olacak. Gün batımında Assos antik kentinin tadına doulmaz manzarasını izliyoruz. Antik kentin sembolü Athena Tapınağı, Midilli Adası'na bakan müthiş bir manzaraya sahip. Güneş denizden batmasa bile 2500 yıllık tapınağın ayaktaki son sütunlarının yarattığı atmosferi ve manzarası görülmeye değer.

Son durağımız Cunda Adası. Adanın ara sokakları görülemeye değer. Klasik Rum mimarisiyle inşa edilen evler muhteşem görünüyor. Sahildeki kafeler ve özellikle de Taş Kahve mutlaka ziyaret edilmeli.

Gelmişken Aşıklar Tepesi, Kütüphaneye dönüştürülmüş Yel Değirmeni, Müze olarak hizmet veren Agios Yannis Kilisesi ve yine Rahmi Koç Müzesine bağlı Taksiyarhis Kilisesi mutlaka ziyaret edilmeli.

Buradan Şeytan sofrasına geçiyoruz. Şeytanın ayak izi olduğuna inanılan izi göreceksiniz.

Bayramı gezerek geçirmek istiyorsanız bu dolu dolu geçecek olan turumuza sizleri bekliyoruz.