Çanakkale-Bozcaada Turu
Notice: Undefined index: level in /home/u8421094/voyelletour.com/v1/turdetay.php on line 171

ÇANAKKALE-BOZCAADA TURU

BİR ULUSUN TARİHİNİN YENİDEN YAZILDIĞI YER “ÇANAKKALE”

BİR HUZUR ADASI OLAN “BOZCAADA”

Ayvalık ve Cunda Adası Gezisi farkı ile…

1 GECE / 2 GÜN

1.GÜN: 21 EYLÜL 2019 – 57. ALAY ŞEHİTLİĞİ – ABİDE – SEYİT ONBAŞI

Değerli misafirlerimizle belirlediğimiz noktalarda saat …’de buluşuyor, Çanakkale-Bozcaada turumuza başlıyoruz. Keyifli bir yolculukla sabah Çanakkale’ den feribotla Eceabat Limanına geçiyor ve serbest kahvaltı molamızı veriyoruz.  Değerli misafirlerimizle serbest kahvaltımızı aldıktan sonra Gelibolu konusunda uzaman alan klavuzumuzla buluşup sabahın erken saatlerinde Gelibolu Tarihi yarımadası gezimize başlıyoruz. Gün boyunca rehberimizde Çanakkale savaşları ile ilgili detaylı bilgileri alıp duygusal anlar yaşayacaksınız. Seyit Onbaşı, Mecidiye Tabyaları, Abide(Morta Koyu), Ertuğrul koyu, Hamidiye Tabyaları, ziyaretlerimiz sonrasında Alçıtepe’de öğle yemeğimizi alıyoruz (EKSTRA). Öğle yemeğimizin sonrasında Kabatepe üzerinden Mehmetçiğe Saygı Anıtı, 57. Alay Şehitliği, Yahya Çavuş, Kanlı Sırt, Bomba Sırtı, Conk Bayırı, Kemal Yeri'ni gezdikten sonra Şehitlik turumuzu tamamlıyoruz. Eceabat’tan Arabalı vapur ile Çanakkale’ye geçiyoruz. Burada Truva Atı maketini görüyor ve Aynalı çarşı gezimizi tamamladıktan sonra otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.GÜN: 22 EYLÜL 2019 BOZCAADA – AYVALIK – CUNDA ADASI

Açık Büfe olarak alacağımız sabah kahvaltısının ardından araçtaki yerlerimizi alıyor, Bozcadaa gezimiz için yola koyuluyoruz. Geyikli Limanına ulaşmamızın ardından Feribot saatine kadar serbestçe dolabilirsiniz. Feribot saati geldiğinde yerlerimizi alıyor Bozcaada’ ya doğru yolculuğumuz başlıyor. Adaya ulaşmamızın ardından rehberimiz sizleri Adanın güzellikleri ile ilgili bilgilendiriyor. Kalesini, Sokaklarını, Eski Rum evlerini görüyoruz. Dileyen misafirlerimiz Meşhur Bozcaada şaraplarının ve Sakızlı Bademli kurabiyelerin tadına bakabilir alışveriş yapabilirler. Belirlenen saatte Bozcaada Limanı’ nda buluşuyor dönüş yolculuğuna başlıyoruz. Aracımıza bindikten sonra dönüş yolculuğumuza başlıyor yolumuzun üzeri olan Ayvalık’ a ulaştıktan sonra 3 Km içeri giriyor, Türkiye’ nin ilk boğaz köprüsünden geçerek Cunda Adası’ na ulaşıyoruz. Eski bir Rum köyü olan Cunda Adası sessizliğin hakim olduğu, Alaçatı’ ya benzese de ama o kadar hareketli olmayan şirin mi şirin bir ada. Adaya özgü dondurmalarımızı yiyebilir ve meşhur Taş Kahve de kahvelerinizi içebilirsiniz. Son gezi noktamız olan Ayvalık’ a ulaşıyor sizleri Ayvalık Tostu veya meşhur Papila balığı yiyebileceğiniz (EKSTRA) restoranımıza götürüyoruz. Bu güzel lezzetleri tattıktan sonra dönüş yolculuğumuza başlıyor keyifli sohbetler eşliğinde sizleri aldığımız noktalara ulaştırıyoruz. Bir sonraki VOYELLETOUR organizasyonunda tekrar buluşmak üzere vedalaşıyoruz.