Kurban Bayramına Özel Kapadokya ve Konya (Aksaray Konaklamalı)
Notice: Undefined index: level in /home/u8421094/voyelletour.com/v1/turdetay.php on line 171

KURBAN BAYRAMINA ÖZEL KAPADOKYA VE KONYA (AKSARAY KONAKLAMALI)

Güzel Atlar Ülkesi “Kapadokya”

1 GECE / 2 GÜN

1.GÜN: 13 AĞUSTOS 2019 – GECE YOLCULUĞU

Değerli misafirlerimizle belirlediğimiz noktalarda saat …’de buluşuyor, Kapadokya-Konya turumuza başlıyoruz. Keyifli bir yolculukla sabah Aksaray’ daki Ağaçlı Dinlenme Tesisleri’ nde serbest sabah kahvaltısı için mola veriyoruz.

2.GÜN: 14 AĞUSTOS 2019 – GÖREME-ÜRGÜP-KAYMAKLI-AVANOS

Değerli misafirlerimizle yol üzeri serbest kahvaltımızı aldıktan sonra, Kapadokya Bölgesi’ ne giriş yapıyoruz. Kapadokya ülkemizin en nadide turistik yerlerinden. Bir diğer adı Güzel Atlar ülkesi olan Kapadokya Unesco Dünya Mirası Listesi’ nde. Bu güzel bölgede göreceğiniz birbirinden harika doğal oluşumlar sizleri çok etkileyecek. İlk olarak sizleri sabah sıcak hava balonlarının kalkış alanına götürüyoruz. Balonların hazırlık aşamasını görmek ve birbirinden güzel fotoğraflar çekebilmeniz için sizlere serbest zaman veriyoruz. Ardından gezimize başlıyoruz. İlk olarak Paşabağı dediğimiz Mantar şekillerinin olduğu bölgeye gidiyoruz. Bölgede peribacaların yakından ve en güzel görebileceğiniz yer burası. Ardından Doğal oluşum olan Deve şeklini görebilmek için Devrent vadisine gidiyoruz. Sırasıyla Ürgüp, Asmalı Konak, Üç Güzeller, Güvercinlik Vadisi, Uçhisar Kalesi Panaromik olarak göreceğimiz yerler arasında, Karnımızın yavaş yavaş acıktığını hissediyor sizleri öğle yemeğimizi EKSTRA Açık Büfe olarak alacağımız Restoranımıza götürüyoruz. Yemeğimizi aldıktan sonra üzerine güzel bir manzarada kahve içebileceğiniz Avanos Kızılırmak Manzarasında bir Cafe’ ye götürüyoruz. Bu güzel manzarada kahvelerimizi içtikten sonra aracımıza binip Kapadokya’ nın olmazsa olmazı Çanak-çömlek atölyelerine gidiyoruz. Ustamızın anlatımı sonrasında alışverişlerimizi yapıyoruz. Aşk Vadisi, Esentepe manzaralarından sonra Nevşehir’ in Meşhur Kabak Çekirdeğinin tadına bakmak için mola veriyoruz. Kaymaklı Yeraltı Şehrini gezdikten sonra artık yavaş yavaş Aksaray’ daki otelimize gitmek için yola çıkıyoruz. 1 saatlik yolculuk sonrasında Aksaray’ daki otelimize ulaşıyoruz.

Konaklama ve akşam yemeği otelimizde: 4* Saatçioğlu Otel

3.GÜN: 15 AĞUSTOS 2019 SULTANHANI-KONYA-MEVLANA

Açık Büfe olarak alacağımız sabah kahvaltısının ardından araçtaki yerlerimizi alıyor, Konya gezimiz için yola çıkıyoruz. Konya’ ya kadar olan yolcuğumuz esnasında Sultanhanı ilçemizde Kısa bir çay molası veriyoruz. Burası aynı zamanda adını aldığı Sultanhan Kervansarayı’ nın olduğu ilçemiz. Rehberimizden Kervansaray ile ilgili bilgileri aldıktan sonra dileyen misafirlerimiz İçine girip fotoğraf çekebilirler. Moladan sonra aracımıza binip Konya’ ya kadar ilerliyor ilk olarak Hz. Mevlana’ nın türbesine ulaşıyoruz. Türbe ziyareti ve ibadetlerinden sonra hediyelik alışverişi yapabilmeniz için serbest zaman veriyoruz. Öğle yemeğinde EKSTRA olarak alacağımız Etli Ekmek menüsü için Restoranımıza gidiyoruz. Yemek sonrası son zamanlarda hizmete giren 80 Binde Devri Alem Parkını ziyaret ediyoruz. İçeride çok farklı temaların işlendiği dev dinazor heykellerinin olduğu bu parkta çocukluğunuza geri döneceksiniz. Son olarak da Japon Bahçesini gezdikten sonra dönüş yolculuğuna geçiyoruz. Keyifli bir yolculuğun ardından siz değerli misafirlerimizi aldığımız yerlere bırakıyor bir sonraki Organizasyonumuzda tekrar buluşmak üzere vedalaşıyoruz.