Doğunun Gizemleri
Notice: Undefined index: level in /home/u8421094/voyelletour.com/v1/turdetay.php on line 171

DOĞUNUN GIZEMLERI

DOĞUNUN GİZEMLERİ

Kayseri-Sivas-Erzincan-Erzurum-Kars-Van-Ağrı-Elazığ-Tatvan-Malatya-Bingöl-Nevşehir

7 GECE 8 GÜNDÜZ

KAPADOKYA GEZİSİ Farkı ile...

1.GÜN /  AYDIN – DENİZLİ – KONYA - KAYSERİ - SİVAS

Akşam saatlerinde acentamızın belirlediği toplanma noktalarından siz değerli misafirleriz ile buluşarak gezi rotamıza başlangıç yapıyoruz. Aydın/Denizli/Konya/Kayseri yol güzergâhını kullanarak ilk durak yerimiz olan Sivas’a ulaşıyoruz. Sivas’ta ilk olarak Milli Mücadele’nin ve bağımsızlık mücadelesinin temellerinin atıldığı noktalardan, 1892 yılında Sivas Lisesi olarak yapılmış Atatürk Kongre ve Etnografya Müzesi’ni gezeceğiz.  Daha sonra Şıfahiye ve Gıyasiye Medresesi, Çifte Minareli Medrese, Hükümet Konağı, Paşa Camii, Kale gezilerinden sonra şehrin kalbinin attığı hediyelik eşya alabileceğiniz ve yorgunluk kahvesinin yudumlayacağınız tarihi yapı olan Taşhan da vereceğimiz serbest zamanın ardından otelimize yerleşiyoruz.

Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.  SELÇUKLU ALAADDİN OTEL

2. GÜN / SİVAS - ERZİNCAN - ERZURUM

Sabah kahvaltısından sonra tekrar yol güzergâhına giriyoruz ve bir sonraki durağımız olan Erzincan’ı panoramik bir şekilde ziyaret ederek bugünün ikinci durağı olan Erzurum’a yol alıyoruz. Rotamız içerisinde bulunan Mamahatun Kervansarayı ziyaretimizden sonra Erzurum'da Çifte Minareli Medrese, Ulu Camii, Üç Kümbetler ve dönemin en önemli ilim merkezi olan Yakutiye Medresesi’ni ziyaret ediyoruz. Erzurum denilince akla gelen en önemli hediyelik eşyalardan biri olan Oltu Taşı için Rüstem Paşa Kervansarayına giderek bugünün rotalarını tamamlıyoruz ve konaklama için otelimize geçiyoruz.

Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. ERZURUM PALAN OTEL

3. GÜN / ERZURUM – SARIKAMIŞ - KARS

Sabah kahvaltısından sonra rotamıza devam ediyoruz ve istikamet Doğu’nun Avrupa’sı olan Kars. Rotamız üzerinde bulunan ve eski adı Hasan Kalesi olan Pasinleri ve Horasan’ı gördükten sonra Aras Nehri üzerindeki Çobandede Köprüsü’nde güzel bir fotoğraf çekimi yapıyoruz. Yol güzergâhımızda bulunan Osmanlı askerlerinin düşmandan çok soğukla savaştığı ve donarak şehit olduğu Sarıkamış’ı ziyaret ediyoruz. Daha sonrasında devam ederek 1917’ye kadar 40 yıl Rus işgalini yaşamış olan, değişik ve ilginç bir mimariye sahip olan Kars ‘a ulaşıyoruz. Burada öncelikle Kafkasya Harp Cephesi Müzesi, Havariler Kilisesini (Kümbet Camii) ve Kars Kalesini görüyoruz. Eski Rus Binaları arasında tarihe yolculuğumuzun ardından Kars Kaşarı, Gravyer peynirlerini alacağımız noktamıza gidiyoruz. Kısa alışveriş molasının ardından otelimize hareket ediyoruz.

Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. KARS KATERİNA SARAYI

4. GÜN / KARS - ANİ - DOĞUBEYAZIT – MURADİYE ŞELALESİ – VAN

Sabah kahvaltısından sonra dönemin önemli şehirlerinden biri olan günümüzde Ermenistan- Türkiye sınırlarında bulunan Ani Harabelerini ziyaret ediyoruz. Bu gezimizi tamamlayıp Digor – Iğdır üzerinden Doğubayazıt’a hareket ediyoruz. Iğdır’da Türkiye’nin en yüksek anıtlarında olan ve Iğdır Soykırım Anıt Müzesini geziyoruz. Öğle yemeğinin alınmasının ardından, Doğubayazıt’a doğru yola koyuluyoruz. Doğubayazıt’a vardıktan sonra Osmanlı mimarisinin doğudaki başyapıtı olan İshak Paşa Sarayı’nı ziyaret ediyoruz. Burada panoramik bir şekilde Ağrı Dağı’nın heybetli görüntüsünü de güzel bir şekilde fotoğraflama şansımız olacak. Ziyaretin ardından Van’a yola koyuluyoruz. Müthiş bir tarihi sahneye ev sahipliği yapan Çaldıran Ovası’nı yol güzergâhında görerek, güzergahımız üzerinde doğal güzelliğiyle Muradiye Şelalesi‘ni görüyoruz. Daha sonra Van‘a ulaşıp, otelimize yerleşiyoruz.

Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. VAN RÖNESANS LİFE HOTEL

5. GÜN / VAN - GEVAŞ - AKDAMAR - TATVAN – NEMRUT DAĞI

Kahvaltımızın ardından otelimizden ayrılıyor, Tuşba Kalesi ( Van Kalesi )’ni ziyaret edip, Edremit üzerinden uçsuz bucaksız Van Denizini izleyerek Gevaş’ta bizleri bekleyen tekneler ile Akdamar Adasına gidiyoruz. Akdamar Adası'nın ve Kilisesi'nin kavuşamayan aşıklarının hüzünlü hikayesini ve Kral Gagik'in muhteşem kilisesinin tarihini öğrendikten sonra Tatvan’da öğle yemeğimizi Büryan Kebap şeklinde alıyoruz. Yemek sonrasında bizleri bekleyen minibüslerimiz ile Nemrut Krater Göllerine çıkışa başlıyoruz. (EKSTRA) Türkiye'nin en büyük krater gölü olan, adını MÖ 2100'de yaşamış Babil Hükümdarı Nemrut'tan alan Nemrut Krater Gölü içerisindeki sıcak ve soğuk gölleri görüyor, bu muhteşem manzaraya doğaya hayran kalıyoruz. Kendinizi inanılmaz bir coğrafyada farklı bir dünyada hissedeceksiniz. Nemrut Dağı turumuzu tamamladıktan sonra Tatvan’daki otelimize yerleşiyoruz.

Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. TATVAN KARDELEN OTEL

6. GÜN / MUŞ – SOHAN YÜZEN ADALAR - BİNGÖL – ELAZIĞ HARPUT

Sabah kahvaltısının ardından yolculuğumuza Muş Ovası ve Solhan’daki Yüzen Adaları görerek devam ediyoruz.